Thursday, February 19, 2009

vindbaar schrijven

Hoe zorg je dat het beste wat je schrijft gelezen wordt?
Als voorbeeld neem ik mijn artikel, bloggen voor schrijvers.
Stel ik wil dat het meer gelezen wordt. Dan google ik bijvoorbeeld op de titel. Het artikel staat zelf niet op de eerste bladzijde. Het artikel van Jaap Stronk over hoe je een algemeen publiek bereikt ga ik eens uitproberen. Ik word lid van eKudo (inmiddels gedaan), msn reporter, geen redactie en dan kan ik verwachten dat er meer lezers op het artikel zullen afkomen.
*zucht*
Op onderstaande post staat het verhaal van een man met een mooi schilderij. Op het moment dat het een geldelijke waarde krijgt, verandert de relatie van de man met het schilderij. Startende schrijvers als statistiekvolgers en nieuwsaanbieders?

Later op de dag. Ik google weer op de titel, 'bloggen voor schrijvers'. Dankzij ekudo sta ik op nummer 1 bij google.

1 comment:

Michiel Cobben said...

Goed gedaan, ik heb je inmddels ook gevonden. Wat namenlijk ook helpt: naar elkaar verwijzen.

groeten,

Michiel Cobben