Saturday, January 6, 2007

innerlijke turbulentie

Ik wist niet meer waar ik stond. Mijn innerlijk kompas leek op hol geslagen. Er waren er die zeiden dat dit de kans was om te leren, om een goede weg te vinden naar mijn interessegebied. Innerlijke turbulentie leidt tot verbetering in creatief denken. Wie hier meer over wil weten kan ook verschillende boeken lezen. Ik ken wel een aantal Engelse boeken met de bedoeling tips en truuks te geven om creatiever te denken. 'conceptual blockbusting' is een van mijn favoriete boeken. Niet voor niets, ik hou ook van puzzels oplossen. Het boek bevat puzzels en zeer creatieve oplossingen. Het is een boek over denken maar niet geschreven door een Psycholoog. Ik heb er een link naar een site over denkoefeningen bij gegeven. Het is geen moeilijk Engels, maar toch is het Engels... Als ik tezijnertijd iets vergelijkbaars in het Nederlands vind kom ik erop terug.

No comments: