Tuesday, January 16, 2007

dieet: niets doen

Afslanken? Doe vooral niets is mijn advies. Volg geen dieet, voel u niet schuldig, ga niet vreemd bewegen. Sterker nog, neem nog een aardappel of een schepje rijst erbij of twee tijdens het eten, dan heb je overdag minder trek tussendoor. Ga liever zorgen voor de oudere buurman, voor een hond, voor de kleinkinderen, dan slank je vanzelf af, zonder er een cent aan uit te geven. Ga geen wandeling maken en doe niet aan bergsport, daar word je op dit tijdstip van het jaar moe van. Ruim een plankje op en rust uit. Ruim een la op en...
voor wie schrijf ik dit eigelijk?
Het was een wegwijs voor schrijvers, niet een poging om zoveel mogelijk bezoekers te trekken naar mijn blog door in dezelfde topic dieet en hond te schrijven. Er zijn geen schrijvers die dieet houden, toch? toch? O waar moet ik de statistieken daarvoor nu vinden?
Daar kom ik op terug.

No comments: