Thursday, August 30, 2007

Liefdesverdriet voorbij

Zag u dat daar? We zijn eraan voorbij, liefdesverdriet.

Volgens onderzoekers, 'is het lastig maar niet erg'. Jaha, wie pijn heeft weet dat pijn altijd het ergste is wat er is.
De raad om wraak te nemen vind ik ook al niet verstandig. Je gaat toch niet nog meer energie, tijd en geld stoppen in die mislukte relatie? Zonde van je tijd.
Nou ja, een gedicht vol wraak, zonder censuur? Dat heet sublimeren en dat mag, van Freud. Dat heet een positieve manier om met je negatieve emoties om te gaan. Dat zal.
Nee, nooooooooooooooit gaan negatieve emoties over, dat weet toch iedereen, en kijk dan, we zijn er al aan voorbij gereden. Nou, ik ga mooi niet terug.

2 comments:

Mike said...

Het is zoals ze zeggen het aanvaardingsproces dat zo moeilijk is, dat duurt voor mij al een tijdje. Maar een mens moet verder...emoties heb ik niet tekort.

Odile S said...

sommige emoties sla ik liever over...