Monday, May 12, 2008

wil niet populair zijn

lees mij niet
Als ik een blog lees over blog marketing denk ik aan hoe graag ik vooral niet populair zijn wil. Ik schrijf mijn ding voornamelijk voor mijzelf, het is verbale expressie van gedachten, een soort knoeien met gedachten en woorden. Ik zoek geen algemene leesbaarheid. Ik zoek geen populariteit. Thema's dringen zich aan mij op, uit interesse of aangereikt, toevallig of gezocht. De manier waarop ik schrijf heeft vooral te maken met mijn eigen behoefte om mij te uiten of om te onderzoeken.
Op de middelbare school, dat is lang geleden, wilde ik ook mijzelf zijn en dit hield in dat ik primair betrokkenheid voelde bij de leerstof.
En ook bij anderen, vooral bij voldoende betrokkenheid.
Verpakking is om eraf te halen. Het gaat om inhoud.
alhoewel, knoeien met woorden is ook een soort verpakking...

No comments: