Saturday, February 17, 2007

veel bezoekers min één

Even wat zelfspot.
Wie meer bezoekers wil trekken naar zijn blog is gek. Zo dat is eruit. PFFF... (toen ik kort na mijn bevalling begon te puffen op ouderforums, was ik de eerste die dit durfde, omdat ik niet geremd word door het niet genoten taalonderwijs, voor wie mij nog volgen kan) Bezoekers trekken is niet zo handig als je denken zou. Wat je zou willen is dat alleen die bezoekers langskomen, die aardig, cool en wat al niet meer zijn, en niet de ongewenste (begint met S en eindigt met M). Dit zijn nu juist de eersten die op blogs en sites afkomen met veel bezoekers. Daarom is mijn doel niet veel bezoekers te trekken, maar (veel bezoekers min één) te trekken. Nee... Niet U... U bedoel ik echt niet met die één...
Weet je wat, uh, hier heb je een leuke site om je rekenvermogens op te vijzelen. Enne, wil je alsjeblieft eens een commentaar achterlaten, zou ik echt heel leuk vinden...

2 comments:

Unknown said...

Nou, bij deze wat commentaar achtergelaten.

Inderdaad raakte ik de draad van je verhaal wat kwijt bij dat puffen op ouder-fora... Leg eens uit...

Groet,
Marc
www.marcslog.com

Odile S said...

Ik begon daar met PFFFF te schrijven in posts (vanwege het uitpuffen dat je doet tijdens de bevalling...), en een jaar later zie ik dat terug in andere forums, heel andere context.