Sunday, March 25, 2007

Verhuizen?

We zijn aan het denken over verhuizen. En dan bedoel ik dat ik concrete stappen al genomen heb. Om te verhuizen heb je veel sequentieel denken nodig daarmee bedoel ik lijstjes. Checklist voor huizen, voor inpakken, voor scholen, voor omgeving, voor wensen, voor plaatsnamen. Vergeet ik er soms een? Och ja... Ik heb een inmiddels uitgebreide kennissenkring en ik heb er geen adressen van, want schrijven doe ik nauwelijks meer op papier.
Of zullen we toch maar niet verhuizen? Sinds ik bezig ben met verhuizen, besef ik de voordelen die er hier zijn, en wat je opgebouwd hebt aan vriendschappen en relaties. Ook wat ik heb opgebouwd met de school van de kinderen is dan weg, niet voor anderen, maar wel voor mijzelf.

1 comment:

Odile S said...

Ik vergeet helemaal onze bomen, die ik missen ga en mijn kruidenstruiken. De jeneverbes, de druif, de tulpen, de appels, de walnoot die nu nog klein is, de kruisbes, de cassis, de vijgen en de olijfbomen...